woensdag 22 december 2010

Ding 5

Het heeft even geduurd, maar ik dacht dat ding 4 en 5 een geheel was. Ik heb inmiddels al een aantal RSS tags toegevoegd aan mijn blog, uiteraard de bekende kookwebsite, maar ook nu.nl

Webcare is een onderdeel dat nadere uitleg moet krijgen. Ik ben geen persoon dat zijn ongenoegen over producten uit op een weblog of een forum. Mijn echtgenoot wel, hij heeft een pittig verhaal geschreven over zijn ongenoegen overT Mobile, de fakturatie voor het mobielgebruik van onze dochter ging helemaal verkeerd en ook telefonisch werd hij van kastje naar de muur gestuurd. Zijn schriftelijk ongenoegen op de t-mobile site, of een forum hiervan, werd opgemerkt door een webcare medewerker en hij/zij  heeft op geantwoord. Ook is hij/zij zich  persoonlijkmet onze klacht gaan bemoeien, en guess what... probleem opgelost en klant tevreden. Webcare voor grote bedrijven loont, tegenwoordig gooit iedereen maar alles ongenuanceerd op internet en een broodje aap verhaal is snel ontstaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten